tirsdag 9. desember 2008

Julemerkelapper


Og endelig sparka meg selv i ræva, så jeg fikk satt igang med julemerkelappeproduksjonen, og vips etter 20 min i restekurven var jeg godt igang!!!

6 stk er kommet til så langt, det betyr at jeg bare mangler ca 20 stk *grøss*
Er i det minste ferdig med julegavene da :P
Ikke værst bare det!!

Hadde egentlig planer om og bake pepperkaker idag, men det blir det ikke noeav kjenner jeg.
Er i ganske dårlig form (igjen) og er mer eller mindre DRITTLEI av hdet mitt som verker og verker!
men jeg får bite tenna sammen, og satse på at det blir jul likevel!
(desuten liker jeg ikke pepperkaker engang :P ).

5 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flotte pakkelapper du har laget vennen! Nyt tida som er igjen til jul, gjør ting du føler for :)

Rasofiel sa...

så utrolig flotte de runde var <3 fikk lyst å kaste meg over scrappepulten :D håper det går bra med deg kristian *stor klem*

Leena V. sa...

Kan ikke si annet enn at "utfordringen" ble godkjent!!! I alle høyeste grad!!
Flott levert gullet mitt!! :-D

Tonje sa...

Flotte julemerkelapper du har laget Kristian. Særlig de som ligner på julekuler likte jeg godt. Skal vi gå sammen å skrive ønske til julenissen i år?
"Kjære nissen, vi ønsker oss to nye hoder!"

Kan trenge et nytt et i dag jeg også. Jeg sender oven en haug med godbedringsønsker og håper at smertene dine gir seg snart vennen!

Bibbi sa...

Så flotte merkelapper du har laget!

Smart måte å bruke restepapir på....